افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه  پیامک انبوه
افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه  پیامک انبوه

افزایش صد در صدی تعرفه پیام کوتاه انبوه توسط اپراتورهای مجری از ابتدای اردیبهشت ماه 1402 انجام شد

به گزارش پایگاه خبری ندای ، رهبرمعظم انقلاب اسلامی در پیامی بعد از تبریک عید نوروز ۱۴۰۲مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند. اما هنوز به یک ماه نکشیده تعرفه  پیامک های انبوه توسط اپراتورها ۱۰۰ درصد افزایش داشته است و از اول اردیبهشت صاحبان پنل های پیامکی پیام ذیل رو بر روی پنل خود مشاهده نمودند:

“همراه گرامی، طبق اعلام اپراتورها در سال ۱۴۰۲ هزینه ارسال پیامک ۱۰۰% افزایش پیدا کرده است. متاسفانه تمامی سامانه‌های پیامکی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۲ ملزم به افزایش تعرفه ارسال پیامک شده‌اند، در حال حاضر در تلاشیم با مذاکره با اپراتورها قیمت ارسال پیامک را ثابت نگه داریم. باتشکر”

این درحالیست که یکی از روش های مهم اطلاع رسانی و تبلیغات صاحبان مشاغل و تولیدی ها از طریق پیامک انبوه به مخاطبان و جامعه هدف خود می باشد. حال باید دید که آیا اپراتورهای مجری ارسال پیامک در سال”مهار تورم و رشد تولید” کمک حال تولید گران خواهند بود و این افزایش قیمت را مهار و تعدیل خواهند کرد یا نه؟

  • نویسنده : محمدحسن پیشداد