صدور حکم انتصاب «زمان خوب» در کِسوت مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان
صدور حکم انتصاب «زمان خوب» در کِسوت مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان

آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان با حضور معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت و رئیس کل دادگستری استان خوزستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ندای دانش به نقل عصرجهان؛ طی حکمی از سوی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، “زمان خوب” به عنوان مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان منصوب شد.

آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان با حضور معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت و رئیس کل دادگستری استان خوزستان برگزار شد.

“صفدر کشاورز” معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت در این مراسم با اشاره به اقدامات مؤثر این سازمان در عمل به تکالیف خود در سند تحول قضایی گفت: در حال حاضر در حوزه ثبت شرکت ها برای تأسیس شرکت، از تعیین نام تا ثبت اطلاعات به صورت الکترونیک و از طریق سامانه ثبت شرکت ها انجام می شود و نتیجه بررسی نیز به صورت الکترونیک برای متقاضی ارسال می گردد و این سامانه تا آبان ماه سال جاری ارتقاء و بازیابی خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت توجه جدی به کمیسیون رفع تداخلات اراضی در استان خوزستان افزود: استان خوزستان در خصوص تشکیل کمیسیون رفع تداخلات وضعیت خوبی ندارد و تنها ۱۰ درصد از رفع تداخلات اراضی در این استان به سرانجام رسیده است.

دهقانی رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز، اجرای کامل قانون جامع حدنگار را موجب پیشگیری از جرائم و اختلافات در عرصه های ملی و کشاورزی دانست و گفت: در حال حاضر در ثبت به نقطه ای رسیده ایم‌که صدور اسناد معارض به صفر رسیده است و هر چه بیشتر در اجرای حدنگاری پیش برویم، منافع بیشتری برای جامعه در پی خواهد داشت.

در این مراسم از خدمات و تلاش های سید محمود بهرسی مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان خوزستان که به افتخار بازنشستگی نائل شده است تقدیر و ” زمان خوب” به عنوان مدیرکل جدید ثبت استان معرفی شد.

گفتنی است زمان خوب پیش از این مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.