دعوت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکاشمر از همه آحاد منطقه ترشیز بزرگ به مشارکت همگانی در انتخابات
دعوت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکاشمر از همه آحاد منطقه ترشیز بزرگ به مشارکت همگانی در انتخابات

در آستانه ی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۴۰۲، بار دیگر فرصتی مغتنم فراهم شده است تا با حضور حماسی و انتخاب آگاهانه خود، مسیر آینده ایران اسلامی را ترسیم نماییم.

به گزارش پایگاه خبری ندای دانش دکتر سیدمحمد جوادموسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر از همه آحاد منطقه ترشیز بزرگ بویژه دانشگاهیان کاشمر دعوت به مشارکت همگانی در انتخابات نمود.
متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» (رعد- آیه۱۹)

انتخابات، لیله القدر انقلاب اسلامی و تجلی اراده ی مردم و مظهر مردم سالاری دینی است. این رخداد مهم، فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی و شهدای والامقام و گامی بلند در جهت پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان خواهد بود.تحریم انتخابات و کاهش مشارکت مردم ، دو راهبرد جدی دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی است.و بایستی متوجه بود که حساسیت انتخابات پیش رو بسیار بالاست.راهبرد انتخابات ازسوی رهبر فرزانه انقلاب با محوریت مشارکت حداکثری،و آگاهانه جهت انتخاب فرد  اصلح  عنوان شده است.پس دعوت از دیگران برای حضوردر انتخابات وظیفه وتکلیف همگانی است.و دانشگاهیان  به دلیل فرهیختگی و منشا اثر بودن ، باید  نقش پر رنگ تری در این زمینه ایفا نمایند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد  کاشمر  به عنوان بزرگترین  مجموعه  علمی و فرهنگی منطقه ترشیز ، همواره بر نقش مهم و تعیین کننده ی دانشگاهیان در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی تاکید داشته است. از این رو، از همه ی دانشگاهیان، اساتید، کارکنان ،  دانشجویان گرامی  و مردم ولایتمدار خطه ترشیز بزرگ  دعوت می نماید تا با حضور پرشور و شعور خود در انتخابات پیش رو، ضمن خلق حماسه ای دیگر، نقشی موثر در تعیین سرنوشت کشور  و منطقه ایفا نمایند.

انتخاب اصلح، رمز عبور از چالش ها و گامی اساسی در جهت حل مشکلات کشور است. از این رو، از همه ی آحاد جامعه، بویژه دانشگاهیان فرهیخته تقاضا می کنم با مطالعه ی دقیق برنامه ها و سوابق نامزدها، فردی اصلح، متعهد، متخصص و کارآمد را انتخاب نمایند تا با اتکا به توان داخلی  و ظرفیت های عظیم کشور و منطقه ، شاهد پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

 بی گمان حضور پرشور و آگاهانه ی شما در انتخابات، ضامن عزت، اقتدار و سربلندی ایران است.

با احترام دکتر سیدمحمد جواد موسوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر

  • نویسنده : محمدحسن پیشداد