پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکاشمر به منتخب مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی
پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکاشمر به منتخب مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی

سرویس پایگاه خبری ندای دانش؛ دکتر سیدمحمد جوادموسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در پیامی به منتخب مردم در حوزه انتخابیه شهرستانهای کاشمر، خلیل اباد ، بردسکن و کوهسرخ حجه الاسلام جواد نیک بین تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن الرحیم حضور و مشارکت سیاسی گسترده اقشار مختلف مردم […]

سرویس پایگاه خبری ندای دانش؛ دکتر سیدمحمد جوادموسوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در پیامی به منتخب مردم در حوزه انتخابیه شهرستانهای کاشمر، خلیل اباد ، بردسکن و کوهسرخ حجه الاسلام جواد نیک بین تبریک گفت.
متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور و مشارکت سیاسی گسترده اقشار مختلف مردم ولایت مدار ایران و منطقه ترشیز از جمله دانشگاهیان در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲، بار دیگر، مهر تأیید وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

دشمنان نظام اسلامی و کشور، در ماه‌های اخیر با تلاش بی‌وقفه سعی کردند مردم را نسبت به حضور در پای صندوق های رأی که تبلور مردم سالاری دینی و جمهوریت اسلامی است دلسرد و نا امید کنند اما حضور همیشه در صحنه مردم و دانشگاهیان بصیر تحت زعامت و راهبری مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) با عث شد دشمنان و نظام استکبار جهاني ناکام بمانند و دوباره ملت ایران از این آزمون سربلند وپیروز شود. در اینجا لازم می‌دانم از کلیه اساتید ، همکاران دانشگاهی پرتلاش و سخت‌کوش و دانشجویان عزیزی که هم با حضور گسترده‌شان در پای صندوق‌های رای و هم در مسوولیت‌های مختلف برگزاری انتخابات(نظیر نمایندگان، مجریان، ناظران، بازرسان و …) این حماسه بزرگ، به وظایف محوله‌شان عمل نموده‌، در مسیر تعالی، توسعه و بالندگی کشور عزیزمان نقش خود را به درستی و زیبایی ایفا کردند، صمیمانه قدرشناسی نمایم.

همچنین شایسته است از همکاری بسیج: اساتید ، کارکنان و دانشجویی، تشکل ها و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های شهرستان، قرارگاه جهاد تبیین هیات اندیشه ورز و مجمع بسیجیان شهرستان، مدیریت روابط عمومی و مرکز فناوری دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر که از ماه‌ها قبل در دانشگاه با برگزاری جلسات تبیینی ، مناظره، گفت‌وگو، نشست‌های انتخاباتی، اطلاع‌رسانی امور انتخابات و تشویق به مشارکت قوی، در برگزاری فضای شاداب و سالم تبلیغاتی و ایجاد محیطی آرام برای برگزاری انتخابات، اقدام شایسته و در خور تحسینی انجام دادند، صمیمانه تشکر می نمایم.

در پایان از همه کاندیدای محترم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی خطه ترشیز جهت حضور فعال در مجامع مختلف فرهنگی ، علمی و جلسات مناظره و ایجاد شور ونشاط انتخاباتی، صمیمانه قدرشناسی مینمایم و به منتخب مردم در حوزه انتخابیه شهرستانهای کاشمر، خلیل اباد ، بردسکن و کوهسرخ حجه الاسلام جواد نیک بین تبریک ویژه عرض می نمایم. و از درگاه خداوند متعال برای ایشان موفقیت و توفیق خدمتگزاری خالصانه و جهادی برای مردم ایران و خطه ترشیز آرزومندم و امیدوارم منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بتواند گام های اثر گذارتری با بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی کشور درامر قانونگذاری و رفع کاهش نظام مسائل جامعه با چشم انداز تقویت حرکت به سوی تمدن سازی نوین اسلامی بردارد.

با احترام: دکترسیدمحمد جوادموسوی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدکاشمر